godzina:








1122

MOLYKOTE 1122 - smar do łańcuchów i otwartych przekładni zębatych


CECHY o Smarowanie awaryjne o Wytrzymałość na wysokie ciśnienie o Bardzo dobra ochrona przez zużyciemo Bardzo wysoka przyczepność o Wodoodporność
SKŁAD o Olej syntetyczny o Stałe środki smarowe o Nieorganiczny środek zagęszczający
o Środek poprawiający przyczepność o Smar syntetyczny ze stałymi środkami smarującymi
ZASTOSOWANIA
o Stosowany do wstępnego smarowania łańcuchów z wydrążonymi sworzniami wyposażonymi w smarowniczki, np. w łańcuchach urządzeń do rozciągania w branży tekstylnej i łańcuchach przenośników w układach do sterylizacji żywności.
o Używany również w napędach zębatych i otwartych przekładniach zębatych, łożyskach ślizgowych pracujących przy niskich prędkościach i wysokich temperaturach, jak np. łożyskach w układach suszących i gładziarkach stosowanych w różnych procesach przemysłowych.
TYPOWE WŁAŚCIWOŚCI

Kolor Czarny . Wytrzymałość warstwy smaru, ochrona przed zużyciem, trwałość użytkowa
Penetracja przed ugniataniem 250-280 . Aparat czterokulowy (VKA) DIN 5l 350 Starcie powierzchni
Temperatura Zakres temperatur pracy °C 10 do 160 cz. 5 pod naciskiem 800 N mm 0-9 DIN 51 350
Gęstość w 20°C g/ml 0.95 cz.4 Obciążenie zespawania N 2600 . . Aparat Almena Wielanda - obciążenie OK N 18000
Lepkość oleju bazowego w 40°C mm2/s 500  
* DIN: Deutsche Industrie Norm  

SPOSÓB UŻYCIA Przekładnie zębate Sposób stosowania
Oczyścić powierzchnie styku. Podobnie do innych smarów, nakładać za pomocą pędzla, szpachelki, smarownicy tłokowej lub automatycznego urządzenia smarowniczego.
Łańcuchy z wydrążonymi sworzniami
Wydrążone sworznie należy całkowicie napełnić smarem. Uzupełniać smar przez smarowniczki za pomocą smarownicy tłokowej. Smar do łańcuchów i otwartych przekładni zębatych DOW CORNING 1122 jest w tych warunkach skuteczny do 160°C. Na zarysy zębów nowych przekładni zębatych należy zastosować pastę montażową lub środek w rozpylaczu (DOW CORNINGŽ G-n Metal) i uruchomić układ na krótko bez obciążenia w celu wytworzenia podstawowej warstwy smarującej w stanie stałym. Następnie przekładnię smarować smarem do łańcuchów i otwartych przekładni zębatych DOW CORNING 1122 zgodnie z zaleceniami producenta przekładni zębatej.




  HOME | O FIRMIE | OFERTA | MAGAZYN | KONTAKT